• Direct uit voorraad leverbaar
  • Tot € 80,- slechts € 3,25 verzendkosten
  • Boven € 80,- gratis verzenden
Iriscopist Jelle Biel (Bigrohealth)

Iriscopie in Surhuisterveen

Sinds een aantal jaar heeft iriscopist Jelle Biel uit Groningen naast zijn eigen praktijk (www.Bigro-health.nl) ook zitting in onze drogisterij in Surhuisterveen.

Wat is iriscopie?

Iriscopie is een methode om een diagnose op te maken door interpretatie van tekens, pigmenten en structuren in de iris. Zo wordt informatie verkregen over de lichamelijke gesteldheid en de lichaamsfuncties en kan de ervaren iriscopist zich een beeld vormen van de mogelijkheden van het ontstaan van de hormoonstoornissen, blaas- en nierstoornissen, maag- en darmziekten, alsmede hart- en vaatziekten. Het gaat hierbij vooral om het stellen van een preventieve diagnose nog voordat de ziekte zich openbaart.

Wat is elektro-acupunctuur?

Elektro-acupunctuur is een methode tot diagnostiek van chronische klachten. Anders dan de naam doet vermoeden wordt gebruik gemaakt van zilveren elektroden. Daarmee wordt de concrete huidweerstand gemeten en ontstaat op geheel pijnloze wijze een beeld van de dynamiek van het basis bioregulatie systeem.

Dhr Jelle Biel

Dhr. Jelle Biel uit Groningen is gediplomeerd N.O.V.A.G.- en S.O.A.G.-therapeut. Hij heeft maandelijks zitting in onze winkel.

U kunt telefonisch een afspraak maken (0512-361295). Hieronder ziet u de eerstvolgende data waarop dhr. Biel bij ons aanwezig is:

woensdag 16 augustus
woensdag 13 september
woensdag 11 oktober
woensdag 8 november
woensdag 6 december

Dhr Biel is aangesloten bij de N.O.V.A.G. en S.O.A.G. en wordt daardoor bij bepaalde zorgverzekeringspolissen vergoed door de zorgverzekering.
Aangezien de iriscopie binnen de zorgverzekeringen een zeer onduidelijke omschrijving hebben kunt u het beste met dhr. Biel zelf bekijken of u de kosten via uw zorgverzekering terug kunt vragen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Dhr. Biel.

Bel mij terug

Vul uw gegevens in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Naam

Telefoon