Topfit met Ingrid

Alle functies in ons lichaam worden aangestuurd door hormonen. Het zijn de regelaars in ons systeem. Het hormonale stelsel is gekoppeld aan ons immuunsysteem; het systeem dat ziekteverwekkers bestrijdt. Een verstoring in dit systeem wordt hoofdzakelijk veroorzaakt door vitaminen- en mineralentekort, invloeden van buitenaf en door voeding die jouw lichaam niet goed kan verwerken. Je darmen raken uit balans en de benodigde voedingsstoffen kunnen niet goed meer worden opgenomen. Langzamerhand raakt je gehele lichamelijke evenwicht verstoord en ontstaan er klachten als vermoeidheid, stress/burn-out, slapeloosheid, darmklachten, pijnlijke spieren en/of gewrichten (reumatische klachten/fibromyalgie), migraine, hormonale klachten en auto-immuunziekten.

Tekorten, afwijkingen en belastingen kunnen via een EMB bloedtest worden bekeken. Je bloed bevat namelijk waardevolle informatie omtrent de status van je gezondheid en de aanwezige problemen. Het geeft een helder beeld van de verstoringen in je lichaam.

Orthomoleculair voedingstherapeut Ingrid van der Heide- Elzinga wil je graag inspireren, motiveren en ondersteunen naar een Topfit, energiek en gezond lichaam. Via een persoonlijk gesprek, een anamnese en een afname van de EMB bloedtest kan er gericht gekeken worden naar belastingen en tekorten. Op basis van de uitslag zal zij een persoonlijk behandelingsplan opstellen en suppletie-advies geven om je lichaam weer terug in balans te brengen.

Wil je graag eens kennismaken of meer informatie ontvangen? Plan gerust een afspraak in. Dit kan via www.topfitmetingrid.nl/contact of vraag een van de medewerkers bij G&W Gezondheidsdrogist Helfrich.

Graag tot ziens in de praktijk bij G&W Gezondheidsdrogist Helfrich aan de Kolk 16 te Surhuisterveen